Wij geloven we dat jij de onvergetelijke momenten creëert. Onze taak? Die magie vastleggen en omzetten in een herinnering. Met onze photobooths, uitgerust met hoge kwaliteit spiegelreflexcamera’s en professionele printers , leggen wij die momenten vast.
We bezorgen de photobooth persoonlijk, installeren hem en halen hem na afloop op.
Onbeperkt foto's printen. We leveren genoeg papier voor de duur van jouw evenement.
De fotostrip voor jouw event wordt ontworpen door een grafisch vormgever
Voor elke verhuurde photobooth planten we 20 bomen. Klik hier voor meer informatie
In tegenstelling tot veel andere photobooths maken we gebruik van spiegelreflexcamera's.
Ben je enthousiast om de unieke momenten van je speciale gelegenheid vast te leggen? Zorg dat je op tijd bent en controleer meteen of jouw datum nog vrij is. Onze agenda loopt snel vol, dus aarzel niet te lang om jouw moment onvergetelijk vast te laten leggen.
Is er geen datum meer beschikbaar? Stuur dan een mailtje naar info@flitsmoment.nl en dan kijken we samen wat er nog mogelijk is.
In samenwerking met Eden Projects planten we 20 bomen voor elke verhuurde photobooth. Dus ook die op jouw event. Zodra deze 20 bomen volwassen zijn zullen ze samen +/- 400kg C02 per jaar opnemen.
De basisprijs voor het huren van een photobooth is €399. Voor een optie zonder printer, waarbij de foto’s achteraf digitaal worden toegestuurd, is de prijs €349. Extra uren zijn €30 per uur, met een maximum van €599 per dag. Aanvullende kosten voor thematische props en achtergronden zijn mogelijk. De eerste 20 km vanaf Utrecht zijn gratis; daarbuiten geldt een tarief van €2 per extra kilometer.
De beschikbaarheid kan eenvoudig worden gecheckt door de gewenste datum op de website te selecteren. Ook als de photobooth niet beschikbaar is zou het kunnen dat er nog wel iets te regelen is. Wellicht staat de productie van een nieuwe photobooth in de planning of kunnen we iets schuiven. Neem in dit geval contact met ons op en dan kijken we samen naar wat er mogelijk is.
Een oppervlakte van 2×2 meter wordt aanbevolen. Afhankelijk van de beschikbare ruimte kan de setup eventueel iets kleiner, wat mogelijk het aantal mensen dat tegelijk op de foto kan beperkt.
We geloven dat elk moment de moeite waard is om vast te leggen. Met onze unieke houten photobooths zorgen we ervoor dat jouw speciale momenten worden vastgelegd in herinneringen.
Of het nu gaat om een bruiloft, bedrijfsfeest of een feest met vrienden, onze photobooths staat garant voor professionele foto’s en onbeperkt plezier voor al je gasten, tijdens het hele event.
Waarom een photobooth een echte toevoeging is? Het vastleggen van emoties en momenten die je voor altijd wilt koesteren. Onze photobooths bieden je de mogelijkheid om professionele foto’s te maken, direct ter plaatse. Hiervoor hebben we een photobooth gebouwd met spiegelreflex camera’s, professionele belichting en een moderne maar natuurlijke uitstraling.
We bouwen de photobooth op op de plek waar jij hem wilt hebben. We zorgen ervoor dat de camera wordt ingesteld op de goede belichting en maken een testprint. Voordat deze door jou is goedgekeurd gaan we niet naar huis :).
We bezorgen de photobooth rechtstreeks op jouw locatie, zodat je je nergens zorgen over hoeft te maken. Is dit binnen 20km van Utrecht, dan doen we dit ook nog is helemaal gratis.
Geen beperkingen, geniet van onbeperkt plezier met onze photobooths, je huurt de photobooth inclusief onbeperkt prints.
Personaliseer je fotostrip met een uniek ontwerp. Je kan ervoor kiezen om het ontwerp door onze ervaren grafisch vormgever te laten maken of je kiest ervoor zelf een ontwerp te maken.
Ontvang binnen 1 werkdag na het event al je gemaakte foto’s digitaal. Dit doen we met een online galerij die je ook met je gasten kan delen. In deze galerij zijn de foto’s twee maanden beschikbaar om te delen en downloaden.
Creëer blijvende herinneringen met professionele foto’s van hoge kwaliteit. We maken gebruik van een DSLR spiegelreflexcamera. Een Nikon D5300 om precies te zijn. Dit is een hoogwaardige spiegelreflexcamera met een 25 megapixel body en een 18-55 lens. Dit maakt het mogelijk om in te zoomen en de photobooth zo nodig een stuk naar achteren of naar voren te plaatsen.
We maken gebruik van industriële printers, dit zijn dus niet de gemiddelde printers uit de consumentenmarkt maar printers die gebruikt worden door fotografen en andere bedrijven om de hoogste kwaliteit en betrouwbaarheid te kunnen bieden.
Met ons gebruiksvriendelijke reserveringssysteem kun je binnen enkele minuten je gewenste datum controleren en vastleggen. Hier heb je ook de mogelijkheid om extra’s toe te voegen en ons van alle extra informatie te voorzien om de boeking zo soepel mogelijk te laten verlopen.
Heb je bijvoorbeeld al een ontwerp van de uitnodiging van het event, dan kan je die hier uploaden en kunnen wij direct aan de slag met het ontwerpen van jouw fotokader op basis van de uitnodiging.
Beheer je boeking. Na je boeking ontvang je een link naar jouw persoonlijke klantportaal. Hier kan je de volgende gegevens inzien:
Maak je foto’s nog specialer door ze te personaliseren met je eigen ontwerp en tekst, voor een unieke en onvergetelijke ervaring. We denken graag met je mee in de mogelijkheden. Zo is er van alles mogelijk als het gaat om de afmeting van de foto.
Standaard wordt de photobooth geleverd met een basis startscherm van Flitsmoment. Indien gewenst is deze aan te passen naar een eigen ontwerp.
Het is mogelijk om via het scherm van de photobooth eerst een aantal vragen te stellen aan je gasten, op deze manier kan je data verzamelen in ruil voor een foto bij je doelgroep.
Na het maken van de foto kan de foto uiteraard uitgeprint worden. Een extra optie is om deze foto naar je mail te laten versturen in een e-mail template. Deze e-mail template is volledig aan te passen met een HTML-structuur en kan daardoor aangepast worden naar de stijl van jouw bedrijf.
Uiteraard is het ook mogelijk om de photobooth volledig in jouw branding te bestickeren.
Heb je zelf ideeën over mogelijkheden op het gebied van maatwerk of branding? We vinden het erg leuk om maatwerk te leveren en zijn vooral niet bang voor een uitdaging. Neem daarom telefonisch of per mail contact op en dan gaan we samen kijken naar alles wat er mogelijk is.
Zorg ervoor dat je photobooth beschikbaar is op het juiste moment tijdens je evenement, zodat je gasten optimaal kunnen genieten van de ervaring. Vaak bestaat een event uit meerdere onderdelen, receptie, diner, feest en in het geval van een bruiloft een ceremonie. Een photobooth wordt hoofdzakelijk ingezet bij het feestelijke gedeelte maar ook vaak bij de ontvangst of bij een borrel. Daarom huur je een photobooth standaard voor 4 uur. Duurt het langer dan 4 uur, dan boek je een uur extra bij tegen een aantrekkelijk tarief. Wil je dat de photobooth de hele dag beschikbaar is? Boek hem dan voor het nog voordeligere dagtarief.
Wil je advies bij je keuze, vertel ons hoe je event er uit ziet en dan denken we met je mee.
Zorg ervoor dat je gasten op de hoogte zijn van de aanwezigheid van de photobooth en moedig ze aan om gebruik te maken van de kans om leuke foto’s te maken. Dit in combinatie met een centrale plek waar de photobooth staat zorgt ervoor dat er zo veel mogelijk foto’s worden gemaakt en er ook zo veel mogelijk momenten worden vastgelegd om later op terug te kijken.
Via onze website controleer je de datum van jouw event. Kijk of de photobooth beschikbaar is op jouw datum. Is hij niet beschikbaar, neem dan contact op en dan kijken we met je mee. Misschien is er een photobooth gereserveerd maar niet bevestigd, zijn we net bezig met de productie van een extra photobooth of kunnen we in de planning schuiven waardoor er toch een photobooth beschikbaar is.
Dit doe je door een aanbetaling te doen of door een bevestiging naar ons te mailen. Je photobooth staat vanaf nu vast voor jouw event.
Informeer ons van alle gegevens die we nodig hebben, een deel zal ingevuld zijn tijdens de boeking maar onderdelen zoals bezorg en afhaaltijden ontvangen we graag. Ook als er extra onderdelen zijn waar we op moeten letten zoals bezorg beperkingen, loopafstand of een ceremonie (die we uiteraard niet willen verstoren).
Samen zorgen we ervoor dat er een mooi fotokader komt voor je fotostrip. Of je dit nu zelf wilt ontwerpen of door ons laat doen, we hebben veel ervaring en ondersteunen in het proces.
Vaak bespreken we bij het boeken al de verwachte bezorg- en afhaalmomenten. Echter wil de planning tot een week van tevoren nog wel veranderen ivm andere boekingen. We nemen hiervoor contact op om de mogelijkheden te bespreken.
Eén van onze photobooth bezorgers komt de photobooth bezorgen. Dit doen we vaak minimaal een uur voordat de photobooth moet staan en wordt van tevoren duidelijk gecommuniceerd. We installeren de photobooth en zorgen ervoor dat hij goed ingesteld staat. Indien de photobooth overdag wordt geplaatst en na zonsondergang nog steeds in gebruik zal zijn maken we hiervoor een plan. Vanaf afstand kunnen we indien er internet verbinding aanwezig is de camera instellingen aanpassen. Zelf kan je de belichting aanpassen.
De volledige installatie duurt ongeveer 30 minuten maar we nemen hiervoor ruim de tijd zodat alles volledig naar wens is, de kabels netjes weggewerkt zijn en we zeker weten dat alles werkt zoals gepland.
De photobooth is volledig zelf te bedienen, het enige wat de gasten hoeven te doen is op het scherm te klikken en de foto’s worden automatisch gebruikt. Hierna kunnen ze kiezen voor printen, mailen en scannen met een QR code.
Na een (uiteraard) geslaagd feest en zo veel mogelijk gemaakte foto’s komen we op de afgesproken tijd de photobooth weer ophalen. Vaak zijn we hier 15 tot max 30 minuten mee bezig.
Na afloop van het evenement sturen we doorgaans binnen 1 werkdag de foto’s door. Dit gaat door middel van een online galerij waar jij en jouw gasten de mogelijkheid hebben om de foto’s te downloaden gedurende twee maanden.
Ben je tevreden met de ervaring (of niet, we ontvangen ook graag feedback wat we beter kunnen doen). Laat een review achter, hiermee kunnen we ons online vertrouwen bevestigen bij nieuwe klanten en komen we nog hoger in Google :).